Azt gondoljuk, hogy egy olyan országban ahol 5 millió hektár termőföldön gazdálkodnak szükség van egy minőségi komplex műtrágyát gyártó kapacitásra, amelyre évről évre stabilan lehet építeni.
Meggyőződésünk, hogy hazánkban, ahol a nitrogén hatóanyag felhasználásnak évente csupán 15-20%-a a foszfor vagy a kálium hatóanyag visszapótlása szükség van egy olyan NPK komplex termékcsaládra, amely ár-érték arányban versenyképes, mert mindez az ország mezőgazdaságának érdekeit szolgálja.
Így született meg a HUNFERT termékcsalád gondolata.
Azon dolgozunk, hogy a HUNFERT márkanév a stabil minőséget, a kiváló ár-érték arányt és az elismerésre méltó hazai gyártási és termékfejlesztési szaktudást jelentse! Az első osztályú alapanyagok felhasználásával és melegen granulált gyártástechnológiával készülő termékek vízoldhatóságban, a granulátumok fizikai minőségében és a csomagolásban kompromisszumok nélküli megoldást jelentenek az azokat felhasználó mezőgazdasági termelőknek. A termékek hatóanyag összetételének kialakításakor figyelembe vettük a hazai felhasználási szokásokat, az ország jellemző talajtípusait, a legújabb kutatási eredményeket és termesztett növényeink igényeit is.
A márkanév kialakítása során a képviselt termékek és szellemiség megjelenítésére törekedtünk. A HUNFERT egy szóösszetétel, melyből HUN a termék származására, a FERT pedig magára a termékenységre utal. A logóban a csodaszarvas, mint fő motívum jelenik meg. Egy a hun-magyar mondakörben és a magyar népi hagyományokban is ismert, Isten által küldött mitikus vezérállat. Az arányrendszer kiindulópontja a sziklára hágó hímszarvas a csúcsával lefelé tekintő háromszögbe foglalva: az anyagba való törekvés, a fentről lefelé áramló energiák, Isten anyagi létet bevilágító fényének jelképe.